اخبار

ایسوس لپ تاپ گیمینگ GX 800 را معرفی کرد ، سایه سر همه بازی‌ها

ROG که بخش تولید محصولات گیمینگ ایسوس به حساب می آید، تاکنون محصولات جذاب و البته تعجب برانگیزی در نمایشگاه کامپیوتکس معرفی می کند و امسال هم از این قاعده مستثنی نبوده است. حدود یک‌ سال قبل بود که ایسوس با معرفی لپ‌تاپی با نام GX700 همه را شوکه کرد. این لپ‌تاپ برای اجرای بازی‌های روز تحت وضوح 4K طراحی شده و ایسوس برای خنک سازی پردازنده و کارت گرافیک آن از یک سیستم خنک کننده مایع بهره گرفته بود. این موضوع سبب شد که این لپ‌تاپ ظاهری عجیب پیدا کند و کاربران برای جا به جایی آن از چمدان استفاده کنند! اما پس از معرفی و عرضه این لپ‌تاپ، ایسوس در حاشیه‌ی کنفرانس کامپیوتکس ۲۰۱۶ اقدام به معرفی لپ‌تاپ جدید مخصوص بازی کرد. این لپ‌تاپ GX 800 نام دارد.

capturegtf

این لپ‌تاپ از دو کارت گرافیکی انویدیا بهره می‌برد که در حالت SLI به یکدیگر متصل شده‌اند. به‌علاوه در GX 800 از پردازنده‌های سری K کمپانی اینتل استفاده شده تا از این حیث هم شاهد عملکردی عالی باشیم. همچنین در این لپ‌تاپ هم مانند مدل پیشین، شاهد خنک‌کننده مایع عظیم هستیم که ایسوس برای اطمینان از عملکرد عالی آن و فراهم بودن بستر اورکلاک در این لپ‌تاپ، دو منبع تغذیه ۳۳۰ واتی هم در GX 800 قرار داده است. بنا به گفته ایسوس هسته این کارت در سرعت 1961 مگاهرتز اورکلاک شده است و حافظه آن نیز سرعت 5200 مگاهرتز را داراست.با توجه به این کارت گرافیک، لپ‌تاپ GX800 توانسته است در بنچمارک 3DMark Fire Strike Ultra امتیاز سرسام آور 10395 را بدست بیاورد.

captsure

لپ‌تاپ GX800 که همچون نسخه پیشین خود نام بزرگ برند ROG را هم یدک می‌کشد این بار هم از پردازنده قدرتمند Core i7-6820HK بهره می‌برد. این تراشه که در حدود 45 وات مصرف انرژی دارد در حالت پایه و Boost سرعت‌های عالی 2.7 و 3.6 گیگاهرتز را فراهم می‌کند. ایسوس در ساختار این لپ‌تاپ از سیستم جدیدی با نام Hydro Overclocking System بهره گرفته است که به خودی خود این پردازنده را برای دست یابی به سرعت فوق‌العاده 4.2 گیگاهرتز اورکلاک می‌کند. این لپ‌تاپ همچنین از ماژول‌های حافظه رم DDR4 پشتیبانی می‌کند. این ماژول‌ها نیز می‌توانند به صورت خودکار برای دست یابی به سرعت 2800 مگاهرتز تنظیم شوند.

sssss

لپ‌تاپ GX800 در بخش صفحه نمایش دارای یک پنل 18 اینچی با وضوح 3840 در 2160 پیکسلی است و قادر است با استفاده از این صفحه نمایش قدرتمند در کنار فناوری G-SYNC کمپانی انویدیا، 100 درصد از طیف رنگ‌های Adobe RGB را به نمایش درآورد. بخش ذخیره‌ سازی اطلاعات این لپ‌تاپ نیز به سه درایو قدرتمند M.2 NVMe SSD سپرده شده است.

fd

صفحه کلید قدرتمند و حرفه‌ای MechTAG و همراه با نور پس زمینه موسوم به AURA RGB، یک رابط Thunderbolt 3، ارتباط وای فای 802.22ac همراه با یک آنتن خارجی و سیستم تقویت کننده صوتی قدرتمند ESS SABRE از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ‌تاپ همه چیز تمام است. لپ‌تاپ GX800 به تنهایی در حدود 5.7 کیلوگرم وزن دارد و وزن سیستم اورکلاک و خنک کننده آن نیز به صورت جداگانه 4.7 کیلوگرم اعلام شده است. ایسوس هنوز قیمت و زمان عرضه این لپ‌تاپ را اعلام نکرده است.

captoiuure

 

dgdfdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.