اخبار

کارت گرافیک Radeon RX 480 DUAL 4GB ؛ زیبایی و قدرت

ایسوس ساعتی پیش کارت گرافیک جدیدی را با نام Radeon RX 480 DUAL 4GB معرفی کرد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، ایسوس این کارت گرافیک را براساس کارت Radeon RX 480 کمپانی AMD طراحی کرده است.ایسوس این کارت گرافیک را براساس کارت Radeon RX 480 کمپانی AMD طراحی کرده و علاوه بر ویژگی‌های عالی معماری Polaris، چهار گیگابایت حافظه اختصاصی را هم در این محصول خود در اختیار کاربران قرار داده است.
ایسوس برای کارت گرافیک Radeon RX 480 DUAL یک طراحی PCB اختصاصی در نظر گرفته است تا این کارت با محصول پایه طراحی شده توسط AMD در ویژگی‌های ظاهری نیز تفاوت داشته باشد. انرژی مورد نیاز این کارت از طریق یک کانکتور 8 پینی تامین می گردد و از نام آن به خوبی می شود فهمید که دو فن قدرتمند وظیفه انتقال گرما و حرارت را به خارج از کارت گرافیک انجام می دهند.
بدنه سیستم خنک کننده این کارت از پلاستیک ABS سفید رنگ تولید شده است تا علاوه بر استحکام، ظاهر این کارت را نیز با مادربردهای تولید شده توسط ایسوس هماهنگ کند. در حالی که نسخه پایه از این کارت  Radeon RX 480 دارای سرعت هسته 1266 مگاهرتز است، هسته این کارت به صورت پیش فرض اورکلاک شده تا سرعت 1320 مگاهرتز را در اختیار کاربران خود قرار دهد. ایسوس همچنین سرعت حافظه این کارت گرافیک را 7.00 گیگاهرتز عنوان کرده است.

Asus-Radeon-RX-480-DUAL-4GB-DUAL-RX480-O4G-3

اگرچه ایسوس هنوز قیمت این محصول خود را به صورت رسمی اعلام نکرده است اما انتظار می‌رود این کارت با قیمتی کمتر از 220 دلار راهی بازار شود.