اخبار

با مادربردZ170 PRO GAMING/AURA ایسوس خاص باشید، حرفه‎ای بازی کنید

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته هم زمان با رونمایی رسمی از پردازنده های Skylake,مادربرد Z170 Pro Gaming را معرفی شد.حالا ایسوس به بازنگری این مادربرد پرداخته و مدل جدید و جذاب تری به نام Z170 Pro Gaming/Aura را برای علاقمندان عرضه می کند. مدل جدید دارای نورپردازی قابل شخصی سازی Aura، پشتیبانی از چاپ سه بعدی برای شخصی سازی بیشتر و Safeslot است.
 یکی از ویژگی های این مدل جدید نورپردازی Aura RGB است. با اضافه شدن این قابلیت حالا Z170 Pro Gaming از 12 جلوه نورپردازی مختلف در کنار قابلیت شخصی سازی پشتیبانی می کند.

یکی دیگر از نقاط قوت این مدل جدید پشتیبانی و سازگاری با چاپ سه بعدی برای شخصی سازی است. به لطف برخورداری از طراحی ویژه و ارائه اطلاعات لازم از سوی ایسوس، گیمرها می توانند با بکارگیری چاپگر سه بعدی، اجزا و طراحی های اختصاصی خود را به مادربرد Z170 Pro Gaming/Aura اضافه کنند. ایسوس مدعی است Z170 Pro Gaming/Aura اولین مادربرد دنیا با پشتیبانی و سازگاری با چاپ سه بعدی است. تصویر فوق نمونه ای از شخصی با چاپ سه بعدی را نشان می دهد.

 

سومین تغییر این مادربرد اضافه شده شکاف های توسعه تقویت شده با پوشش فلزی است که ایسوس خود آن را Safeslot می نامد. شکاف های توسعه Safeslot به وسیله یک پوشش فلزی در برابر فشار و وزن بالای کارت های گرافیک سنگین وزن تقویت شده اند.
همچنین مدل جدید از ماژول های حافظه رم DDR4 با فرکانس 3466 مگاهرتز پشتیبانی می کند.