اخبار

گوشی هوشمند گلکسی On8 رسما معرفی شد؛ رونمایی از یک کهکشانی دیگر

سامسونگ در چند روز اخیر تیزرهایی را برای گوشی‌هوشمند گلکسی On8 منتشر کرد و این محصول را یک دستگاه زیبا و قدرتمند خوانده که برای بازار آسیا در نظر گرفته شده است. امروز شرکت یاد شده مشخصات و قیمت این گوشی‌هوشمند را رسما اعلام کرد. همچنین زمان عرضه‌ی این دستگاه به بازار ۲ اکتبر (۱۱ مهر) خواهد بود.گلکسی On8 نمایشگری AMOLED با ابعاد 5.5 اینچ و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد و گلکسی آن8 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920×1080 و تکنولوژی AMOLED استفاده می‌کند. در درون دستگاه یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس 7580 با سرعت 1.6 گیگاهرتز و سه گیگابایت رم قرار داده شده است. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی دو سیم‌کارته 32 گیگابایت است که با کمک microSD تا 256 گیگابایت قابل افزایش است و دستگاه با اندروید 6.0 مارشمالو عرضه خواهد شد.

امکانات عکاسی و فیلم برداری این موبایل هم به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فلش LED و گشودگی دهانه لنز f/1.9 با قابلیت فیلم برداری 1080p خلاصه می گردد و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم می توانید از دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی آن بهره بگیرید.این اسمارت فون از شبکه 4G پشتیبانی می کند و انرژی مورد نیازش را هم از یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

samsung-galaxy-on8s

اما قیمت این گوشی‌هوشمند چقدر تعیین شده است؟ همانطور که اشاره کردیم گلکسی On8 از روز ۱۱ مهرماه روانه بازار خواهد شد و قیمت آن ۲۴۰ دلار خواهد بود. البته این محصول فقط برای بازار آسیا در نظر گرفته شده و احتمالا در اروپا و آمریکا شاهد فروش آن نخواهیم بود.