اخبار

با SSDهای اکسترنال ADATA Premier SC660H و SV620H3D با سرعت زیاد زمان را کنترل کنید

ADATA، از کمپانی های پیشگام در عرصه وسایل ذخیره سازی اطلاعات می باشد ،این شرکت  SSDهای اکسترنال Premier SC660H و Premier SV620H خود را بروزسانی کرد.ADATA کلیه مدل های دو سری مزبور را بروزرسانی کرده و حالا به جای تراشه های حافظه NAND دو بعدی که در ssd های که تا به امروز تولید می شد استفاده می شد، به تراشه های سه بعدی (چند لایه) مجهز هستند. تراشه های سه بعدی در مقایسه با نسل دو بعدی مزایایی چون پایداری بیشتر، دوام، بهره وری از انرژی و ظرفیت بالاتری ارائه می کنند. این درایورها در دو طراحی مختلف و با بهره گیری از درگاه USB 3.1 نسل اول عرضه می شوند.

 پیشتر SSDهای اکسترنال سری SC660H و SV620H مجهز به تراشه های دو بعدی، در ظرفیت های 240 و 480 گیگابایت عرضه می شدند اما حالا به لطف بکارگیری تراشه های چگالی تر، در دو مدل 256 و 512 گیگابایتی عرضه می شوند. کارایی در هر دو مدل به 440 مگابایت بر ثانیه موقع خواندن و 430 مگابایت بر ثانیه موقع نوشتن می رسد.

SC660H  با طول تنها 9.6 میلی متر، از پوشش بیرونی تیتانیومی بسیار سبک اما بسیار مقاوم در برابر ضربه، خش، خط خوردگی و اثر انگشتان بهره می برد. وزن این محصول تنها 73 گرم است ، که در مقابل هارد  دیسک های اکسترنال بسیار ناچیز است.

 

SV620H نیز از پوشش تیتانومی اما با طراحی متفاوت بهره می برد. وزن این محصول 76 گرم است و درست همانند مدل دیگر، به نشانگرLED وضعیت به رنگ آبی مجهز است.

 

 

تراشه های سه بعدی TLC NAND بکار رفته در هر دو مدل نسبت به تراشه های دو بعدی پایایی بالاتری دارند، همچنین از آنجایی که چگالی تراشه های سه بعدی بیشتر اشت، امکان دست یابی به ظرفیت ذخیره سازی بالاتر بدون افزایش وزن یا انرژی مصرفی امکان پذیر شده است.

همانند همه درایوهای SSD، محصولات جدید ADATA مصرف انرژی بسیار پایینی داشته و هیچ گونه آلودگی صوتی تولید می کنند که آنها ره به گزینه ایده آلی برای استفاده با کامپیوترهای قابل حمل مبتنی بر باتری تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.