اخبار

موبایل گلکسی C7 Pro سامسونگ رسماً معرفی شد، تراشه SD625 همراه با دو دوربین قدرتمند

همانطور که می دانید سامسونگ خانواده موبایل های سری C را در درجه نخست برای کشور چین تدارک دیده، اما اغلب اوقات این محصولات با کمی تاخیر روانه بازارهای بین المللی هم می شوند.حالا نوبت به یکی از موبایل هایی رسیده که از مدت ها پیش شایعات پیرامونش را شنیده ایم و بالاخره رسماً مورد تایید سامسونگ قرار گرفته و امکان پیش خرید آن از طریق وب سایت رسمی سامسونگ چین میسر گردیده است.

همانطور که انتظار می‌رفت سامسونگ گوشی گلکسی C7 Pro را به صورت رسمی معرفی کرد. اگرچه بسیاری از ویژگی‌ها و خصوصیات این اسمارت فون میان رده پیش از این فاش شده بود اما به لطف سایت رسمی سامسونگ اکنون می‌توانیم مشخصات کامل این گوشی هوشمند را به صورت رسمی در اختیار داشته باشیم. در ادامه با جزییات بیشتر از جدیدترین محصول سامسونگ همراه باشید.

موبایل گلکسی C7 Pro به نوعی عضو جدید خانواده میان رده متمایل به بالای کره ای ها محسوب می شود که از نظر ظاهری نیز شباهت های زیادی با پیش تر عرضه شده ی C9 Pro دارد.

با توجه به اطلاعات موجود در سایت رسمی سامسونگ در کشور چین، گوشی میان رده C7 Pro دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED با وضوح 1920 در 1080 پیکسلی است و از تراشه اسنپدراگون 625 با هشت تراشه پردازشی در سرعت 2.2 گیگاهرتز و هسته گرافیکی Adreno 506 بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این حافظه همچنین با استفاده از یک شیار حافظه microSD می‌تواند تا 256 گیگابایت ارتقا پیدا کند.

با توجه به اینکه سری محصولات گلکسی C عموماً با هدف جذب علاقمندان به عکاسی طراحی شده‌اند، گوشی گلکسی C7 Pro دارای دو سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو و پشت خود است که هردوی آنها به روزنه f/1.9 مجهز هستند. همچون دیگر گوشی‌های هوشمند سامسونگ، سنسور اثر انگشت این اسمارت فون به صورت یکپارچه درون دکمه Home فیزیکی آن جای داده شده است. باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت، بلندگوهای قدرتمند با صدایی شفاف و واضح و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو از دیگر ویژگی‌های این گوشی است.

در این وب سایت قیمت دقیق موبایل ذکر نشده اما تاریخ شروع پیش فروش شانزدهم ژانویه (27 دی) برگزیده شده است؛ بنابراین احتمالاً تا پس فردا از قیمت دقیق آن نیز باخبر خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.